Συνάντηση με το Προεδρείο της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Τρικάλων (ΕΛΜΕΤ) για το θέμα της συγχώνευσης σχολικών μονάδων στο Νομό είχε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας.
Στη διάρκεια της συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε μετά από πρωτοβουλία του πρώην Υφυπουργού, οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών ανέπτυξαν τις θέσεις του κλάδου τονίζοντας ότι όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια του Νομού Τρικάλων είναι όχι απλώς βιώσιμα από κάθε άποψη, αλλά και διαθέτουν επάρκεια μαθητικού πληθυσμού και
διδακτικού προσωπικού, κτιριακών υποδομών με σύγχρονο και άρτιο εξοπλισμό παρέχοντας υψηλού επιπέδου εκπαίδευση. Υπογράμμισαν επίσης ότι η όλη διαδικασία όπως ακολουθείται παραβιάζει ευθέως το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο και ότι τελικό αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών θα αποτελέσει «πισωγύρισμα» στα εκπαιδευτικά δεδομένα.
Από την πλευρά του ο Νίκος Λέγκας επεσήμανε ότι οι πρωτοβουλίες του Υπουργείου είναι αναντίστοιχες με τη σοβαρότητα του θέματος και υπενθύμισε ότι στην ερώτηση προς την κ. Διαμαντοπούλου ζητά και την κατάθεση όλων των εγγράφων με τις εισηγήσεις των Διευθυντών Δ.Ε. για το ζήτημα της κατάργησης- συγχώνευσης σχολικών μονάδων στο Νομό Τρικάλων. Καθώς επίσης και σαφείς απαντήσεις από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου για το αν υπάρχουν προειλημμένς αποφάσεις οι οποίες λήφθηκαν σε άλλα επίπεδα, όπως καταγγέλλει η ΟΛΜΕ.
Ο Ν. Λέγκας χαρακτήρισε για μια ακόμη φορά προσχηματική και ελλιπή τη διαβούλευση των τεσσάρων ημερών που προηγήθηκε και δήλωσε με έμφαση ότι οι προτεινόμενες ρυθμίσεις δεν θα έπρεπε να έχουν ως μοναδικό στόχο το δημοσιονομικό αποτέλεσμα, αλλά η όποια εξοικονόμηση πόρων να προκύπτει ως αποτέλεσμα.
Υπενθυμίζεται ότι ο Τρικαλινός πολιτικός στην κοινοβουλευτική του παρέμβαση μετέφερε την έντονη ανησυχία που έχει προκληθεί στις τοπικές κοινωνίες του Νομού και ιδιαίτερα στα Μεγάλα Καλύβια, το Μεγαλοχώρι, το Ζάρκο, τη Μεγάρχη, το Πρίνος, το Βαλτινό, την Οξύνεια, τον Πλάτανο και το Κεραμίδι. Παράλληλα, τόνισε, ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό και ότι η επικείμενη κατάργηση – συγχώνευση σχολείων δεν μπορεί να μην λαμβάνει υπόψη μια σειρά κρίσιμων παραγόντων, όπως η αύξηση της αστυφιλίας, η ερήμωση της Περιφέρειας, η εξαφάνιση της πολιτισμικής κοιτίδας του χωριού, η μετακίνηση των μαθητών, αλλά κι οι ευρύτερες συναισθηματικές, πολιτισμικές και οικονομικές επιπτώσεις.
Τέλος, σημειώνεται, ότι ο κ. Λέγκας σε σειρά επαφών και συναντήσεων με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αλλά και των τοπικών φορέων ενημερώθηκε για την επιχειρηματολογία αλλά και τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής που αντιμετωπίζει το πρόβλημα της συγχώνευσης των σχολικών μονάδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου